03:33:24 Veel vette details Assassin's Creed: Revelations | |
Een gebruiker van de NeoGAF Forums heeft nieuwe informatie over Assassin's Creed: Revelations naar buiten gebracht. Die info is afkomstig uit het nieuwste nummer van magazine Game Informer.
Ezio en Altaïr Ezio, ondertussen al meer dan 50 jaar oud, is wederom de protagonist en in AC: Revelations is hij op zoek naar zegels. Die bevatten herinneringen van Altaïr en laten hem toe om een kijkje te nemen in Altaïrs leven. Dit is vergelijkbaar met hoe Desmond de Animus gebruikt om de herinneringen van zijn voorouders te beleven. In die sequenties krijg je natuurlijk de controle over Altaïr. We spelen dus met zowel Ezio als Altaïr! Istanbul Het grootste gedeelte van de game speelt zich af in Istanbul, de hoofdstad van het Ottomaanse rijk. Die stad is opgesplitst in 4 grote gewesten: Constantin, Beyazid, Imperial en Galata. De game is echter niet beperkt tot dat gebied, aangezien je ook Cappadocië zal bezoeken. Dat is een streek waar het landschap bepaald is door tufsteen als gevolg van verscheidene vulkaanuitbarstingen. Hookblade Ezio heeft in Revelations een nieuw item genaamd de 'hookblade'. Hiermee kan je doorheen de hele stad 'ziplines' gebruiken. Dit zou het voortbewegen door de stad met 30% versnellen. Met de 'hookblade' kan je ook vijanden grijpen om vervolgens een combo te maken. Ezio kan nu ook bommen maken met behulp van een ambachtssysteem. Volgens het magazine zijn er meer dan 300 verschillende soorten bommen. De besturing is ook aangepast zodat het cirkeltje gebruikt wordt om de 'hookblade' mee te besturen en het driehoekje om bepaalde wapens af te vuren en om bommen mee te plaatsen. Eagle Sense De 'Eagle Vision' is veranderd in een 'Eagle Sense'. Dat zorgt ervoor dat je je kan focussen op een persoon en kan zien waar hij naartoe is geweest. Je krijgt ook een schatting te zien van waar de persoon naartoe zal gaan. Als je het pad dat hij zal nemen met dit hulpmiddel kan voorspellen, kan je alvast vooruitlopen om bijvoorbeeld een hinderlaag op te zetten of een bom te plaatsen. Assassin's Den's Het systeem van de Borgia-torens heeft plaatsgemaakt voor een nieuw systeem. Doorheen de stad zijn er zogenaamde Assassin's Den's verspreid waarvoor je verschillende scenario's zult moeten voltooien en daarbij de aanwezigheid van de Tempeliers moet verminderen. Eenmaal je zo'n Assassin's Den in handen hebt gekregen, kan je de gebouwen in de buurt upgraden door het toevoegen van 'ziplines' op de daken zodat je sneller kan navigeren door de stad. Dit zorgt er ook voor dat bewakers minder snel geneigd zijn om lang vijandig te blijven tegenover jou. Het is mogelijk dat je samen met je beruchtheid ook Assassin's Den's verliest. Je kan gelukkig je handlangers naar een Den zenden als je zelf niet in staat bent om naar het gebouw te gaan dat wordt aangevallen door Tempeliers. Dat kan je doen door je naar een van de andere Assassin's Den's die je bezit, te begeven. Je kan ook een meester-sluipmoordenaar inzetten om een Assassin's Den te beschermen en dan bestaat het gevaar dat hij wordt overgenomen niet. Het maximum level van gerecruteerde sluipmoordenaars is verhoogd van 10 naar 15. Random Events Om de wereld meeslepender te maken heeft Ubisoft de traditionele zijmissies gelaten voor wat ze zijn en is de ontwikkelaar overgestapt naar willekeurige events. Zou zou het kunnen dat je door de stad aan het lopen bent wanneer er plots een winkelier aangevallen wordt of een klein meisje je om hulp vraagt. Dit hebben we eerder gezien in bijvoorbeeld Red Dead Redemption. Animaties Er wordt gebruik gemaakt van een nieuw type 'facial capture technology' genaamd Mocam die Game Informer als intrigerend beschrijft. Dit zou een interessante samensmelting van 'performance capture', traditionele animaties en de fascinerende nieuwe stijl van games als L.A. Noire zijn. Black Room Desmond heeft een soort van veilige modus in de Animus gevonden, genaamd de 'Black Room'. Van daaruit zal je toegang krijgen tot zijn verloren herinneringen. De momenten die je met Desmond speelt, zijn gefocust op puzzelen. Multiplayer Multiplayer keert terug, maar deze keer ligt de focus ervan meer op het verhaal, omdat dat een belangrijk aspect is van de Assassin's Creed-serie. Hoe dit zich precies zal uiten in de game is onbekend. Je zal in de multiplayer de wapens en het uiterlijk van je personage kunnen wijzigen. Ook zal je gildes kunnen creëren. Heel veel nieuwe en vooral vette informatie dus. Assassin's Creed: Revelations zal naar verwachting eind dit jaar verschijnen. Wij verachten dan dit midden november zal zijn.
Tweet | |
Categorie: Assassin's Creed: Revelations | 592 keer bekeken | Geplaatst door Edbn |
2 reacties | |
|