Main » 2009 » September » 7 » Ontwikkelen dynamische thema's is duur
12:32:38
Ontwikkelen dynamische thema's is duur
Mischien wel één van de leukste nieuwe toevoegingen uit de firmware 3.00 release is de mogelijkheid tot het gebruiken van dynamische thema’s. Vooral die van Afrika, die alleen te vinden is in de Japanse PlayStation Store, ziet er erg leuk uit en het is nog gratis ook. Helaas gaat het waarschijnlijk niet vaker voorkomen dat dynamische thema’s gratis zijn. Ze gaan namelijk voor een klein bedrag aangeboden worden, zoals de dynamische thema’s die nu te vinden zijn in de Amerikaanse PlayStation Store allemaal 2,99 dollar kosten.

Volgens Dylan Cuthbert van Q-Games zijn de kosten van het maken van zo'n dynamische thema aan de hoge kant en ze kunnen het weten, want ze hebben een dynamische thema van PixelJunk Monsters gemaakt. Hij geeft aan dat wanneer ze er een paar duizend van verkopen, dat het niet in contrast staat met hoeveel tijd (tijd is geld) de makers in de ontwikkeling van een dynamische thema stoppen. Met andere woorden: Dynamische thema’s zullen niet altijd rendabel zijn. Dylan Cuthbert geeft wel aan dat ontwikkelaars niet alleen naar het geld kijken, wanneer zij een dynamische thema ontwikkelen. Het geeft wel de nodige media aandacht en wanneer het als marketingstool wordt gebruikt, dan kun je het ook bekijken als investering. Wij hopen vooral dat er meer gratis dynamische thema’s gaan verschijnen.


 
415 keer bekeken | Geplaatst door Edbn
0 reacties
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Inloggen

@ArmyofRefleX