02:20:27 Meer informatie over Bioshock: Infinite | |
Ken Levine heeft op PAX East meer info gegeven rondom Bioshock: Infinite. Hier kan je lezen wat er allemaal is gezegd.
Verschillen met vorige delen
Het grootste verschil met de eerste Bioshock zal volgens Ken Levine zijn, dat alles wat je ziet nu bereikbaar is. Dit in tegenstelling tot Rapture, de wereld waar de eerste game uit de reeks plaatsvond, waar alles zich onderwater afspeelde. Dat zou een grote barrière gevormd hebben in de mogelijkheid om de wereld te verkennen. Volgens hem zal het reizen door de stad, wat gebeurt door middel van rails in de lucht, niet voelen alsof je simpelweg op een rail rijdt. Quote: "Traveling throughout the aerial city of Columbia will not feel like rail-riding, but more like being on a roller coaster, but you’re hanging in mid-air and you’ve got a fucking gun." Hij gaf ook te kennen dat de game vrij van tussenfilmpjes zal zijn. Dat zou namelijk niet Irrational Games' ding zijn. Bioshock: Infinite Dit is inmiddels de derde game uit de reeks, die net zoals het eerste deel ontwikkeld wordt door Irrational Games. Bioshock 2 werd immers ontwikkeld door 2K Marin. Dit deel speelt zich af in een luchtstad genaamd Columbia. Daar is het je taak om Elizabeth te redden, die sinds haar kindertijd vast zit in die stad. Bekijk hier de maar liefst 10 minutende durende gameplay video die in september op ons losgelaten werd. Tweet | |
391 keer bekeken | Geplaatst door Edbn |
0 reacties | |