18:00:49 Black Ops II kijkt naar internetsnelheid bij matchmaking | |
Voor het aanmaken van een multiplayerpotje in Call of Duty: Black Ops II wordt er gekeken naar de internetsnelheid en 'ping'. In de eerdere versies brachten de servers spelers samen op basis van de locatie. In Call of Duty: Black Ops II is dit dus niet meer het geval.
David Vonderhaar, game design director bij ontwikkelaar Treyarch, maakte dat bekend op zijn twitteraccount. Een fan vroeg aan hem hoe de selectieprocedure bij de nieuwe Call of Duty werkt. Hij gaf aan dat hij dat pas de volgende week kon vertellen. Vonderhaar kwam zijn belofte na, nadat de fan hem opnieuw contacteerde. Met deze aanpassing komt er meer eerlijkheid in de multiplayer. Zo heeft er niemand meer een voordeel doordat hij of zij een betere verbinding heeft dan de andere. Of het ook effect heeft op minder hostmigratie is niet bekend. Call of Duty: Black Ops II verschijnt op 13 november voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Op die dag verschijnt ook een aparte Vita-versie. Vroege vogels die Nintendo's nieuwste console, de Wii U, meteen in huis halen zullen ook meteen Call of Duty: Black Ops II kunnen aanschaffen voor de nieuwe console. Die versie van de game verschijnt namelijk samen met de Wii U op 30 november. Tweet | |
Categorie: Call of Duty: Black Ops II | 479 keer bekeken | Geplaatst door Edbn |
0 reacties | |