16:21:01 Heavy Rain en Trophies zijn moeilijke combinatie | |
Na Fahrenheit ontwikkelt de Franse studio Quantic Dream het mysterieuze Heavy Rain voor de PlayStation 3. In de game volg je onder andere een journaliste die zaak van verdwenen personen onderzoekt.
De game belooft een niet-lineaire ervaring te worden, waarin veel mogelijk is. De speler moet de nodige vrijheid krijgen, wat natuurlijk probleem kan geven met de Trophies. Die zouden je namelijk in een bepaalde richting kunnen sturen. Volgens Quantic Dreams Guillaume de Fondaumiere weten ze binnen het bedrijf nog niet hoe ze Trophies gaan inbouwen in het spel. Het concept van de game en van Trophies komen niet overeen. Een Trophy beloont je om een bepaalde handeling correct uit te voeren. In Heavy Rain is het echter niet belangrijk of je faalt, of slaagt. Het is de reis die telt. De emotionele ervaring is de beloning. Hierdoor is het inbouwen van Trophies moeilijker. de Fondaumiere belooft echter dat ze een oplossing zullen vinden.
Tweet | |
443 keer bekeken | Geplaatst door Edbn |
0 reacties | |