Main » 2010 » Mei » 30 » ''Killzone 2 had niet genoeg variatie''
00:21:28
''Killzone 2 had niet genoeg variatie''

Het grootste verschil tussen Killzone 2 en Killzone 3 is variatie, althans als we producer Steven Ter Heide mogen geloven. Volgens Ter Heide ontbrak het in Killzone 2 aan variatie en dat gaan ze in het derde deel meer dan goed maken.

Feedback
Killzone 2 had te weinig variatie in de omgevingen en gameplay en werd pas gevarieerd in de laatste paar hoofdstukken, met onder andere sectie waarin je met een mech suit in de aanval gaat. Veel mensen komen echter niet zo ver en hebben die stukken dus nooit gespeeld, aldus Ter Heide. Hij geeft aan dat ze goed kijken naar de feedback die krijgen op de forums en hoe ze het spel gevarieerder kunnen maken.

Quote:
I think what Killzone 2 suffered from was the amount of variety that was in the environments and the in the minute to minute stuff that you did and we really wanted to up that. A lot of the variety in Killzone 2 took place in the final couple of chapters where all of a sudden you've got this big kind of mech suit. A lot of people didn't actually reach that stage. We look at what people do and we take on board feedback that we've gotten from the forums and from you guys to figure out the things that we need to do and variety's a big thing," he continued.

Nieuwe gameplay
In het level dat te zien was op de PlayStation Blog, word duidelijk dat het in Killzone 3 aan variatie niet ontbreekt. Er is een on rails-stuk waarin je vanaf een Intruder schiet, verder is er een gedeelte te voet en kom je nieuwe jet pack vijanden tegen. Later krijg je zelf een jet pack ter beschikking en vecht je vanuit de lucht. Dit slechts allemaal in één level en volgens Ter Heide gaat dat het hele spel zo door.

 
Quote:
There's one portion on rails where you're on an Intruder actually firing down, which is completely different from anything we've done before. Then there's on foot combat where you actually start to encounter these jet pack enemies, which are new enemies and a new kind of experience. Then you get the jet pack yourself, which is aerial combat, which is again a game changer and completely changes whatever you do and then finally you get this big weapon of mass destruction which is the rocket launcher. That's just in one level and we're going to do that throughout the game.

 
Categorie: Killzone 3 | 452 keer bekeken | Geplaatst door Edbn
2 reacties
0  
2  Slayer__NL__    (31/Mei/2010 11:38:40)
eerste happy

0  
1  Slayer__NL__    (31/Mei/2010 11:38:23)
SOWWWWW hey!!!

blink


Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Inloggen

@ArmyofRefleX