Main » 2009 » Augustus » 14 » Gruwelijk deathsysteem in Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
02:08:48
Gruwelijk deathsysteem in Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
Sion Lenton van Codemasters is momenteel druk in de weer met Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising, maar hij neemt wel even de tijd om enkele vragen over zijn spel te beantwoorden. Het opvallendste antwoord valt wanneer hij het over de manier heeft waarop je dood kunt gaan in zijn spel.

In de meeste games zie je jouw vijand gewoon neervallen en verdwijnt hij een paar seconden later simpelweg van het scherm. Maar in het tweede deel van Operation Flashpoint zul je, als je jouw tegenstander in zijn been schiet, hem op een gruwelijke wijze zien doodbloeden. Dit is volgens Sion Lenton ook niet het enige wrede, realistische kantje van het spel.
Quote:
A head shot will be a kill. But it’s more complex than that: you can shoot through a guy’s leg or chest, and he won’t die instantly, even if he goes down. You might reach his position and see him bleeding to death. It’s going to be horrible to see. We didn’t want to make death too light or too easy. The same damage system is true for you, which makes things more challenging. We want to make death as unpleasant as possible, and to make players more careful. You’re not going to run through an open field with your guns blazing. The game will teach you not to do that.

 
414 keer bekeken | Geplaatst door Edbn
2 reacties
0  
2  tonis14    (14/Aug/2009 12:18:22)
kk gaaf

0  
1  blackhawk1105    (14/Aug/2009 05:07:27)
sweet!!

Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Inloggen

@ArmyofRefleX