Main » 2009 » Januari » 18 » 'Gevechtssysteem The Godfather II is de beste in zjin genre'
13:38:57
'Gevechtssysteem The Godfather II is de beste in zjin genre'
De executive producer Hunter Smith van The Godfather II laat weten dat het gevechtssysteem van deze open-wereld, actie strategie game het beste in zijn genre is. Het tweede deel van deze serie gebruikt dezelfde intimidatie en afpersing techniek die in deel één al te zien was. Verder heeft Smith het volgende te zeggen over het gevechtssysteem:

Quote:
It's a very intuitive experience. To go hand-to-hand we moved from having to lock on to everybody just to interact with them and then stick mashing to right and left controls so you really feel that you're tied into your avatar in terms of your right and left hands. We also added combos because we have the right and left experience.

Our shooting experience is completely free aim all the time. You can then lock on and move within the lock on window for headshots or knee shots or to shoot a weapon out of a guy's hand.

So we leveraged what we thought was best last time and then took it to the next level to tie you closer to the avatar, so you can still grab guys and swing them from side to side or throw them over a balcony.

Volgens Smith is het dus een hele intuïtieve besturing geworden en moet je als speler het gevoel krijgen alsof je één met je avatar bent.

 
478 keer bekeken | Geplaatst door Edbn
0 reacties
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Inloggen

@ArmyofRefleX